Reklama jako hrom


Když chce prodejce uspět a mít pořádné tržby, potřebuje pořádnou reklamu. Nemusí být zrovna veliká, ale musí ji vidět hodně lidí a musí na ni reagovat. Tedy minimálně tím, že na zboží nakoukne. Už to je úspěch, protože tak se stává z tohoto člověka potencionální kupec. A když nakoupí zboží právě díky reklamě, není vůbec co řešit. Účel by splněn. Reklamní agentury, které se tím živí to moc dobře vědí. Proto je veškerý tlak zaměřen právě na faktory počtu zhlédnutí. Ten je první a klíčový. Protože můžete mít reklamní šot za dva tři miliony, ale pokud je vysílán na stanici, na kterou se skoro nikdo nedívá, nebo je vysílán v hodinách kdy všichni spí, bude jeho úspěšnost minimální, pokud vůbec nějaká.

reklamní štít

Takže se vyrábí reklamy veliké, tedy takzvané billboardy, nebo se dávají na zdi domů. Většinou se na fasádu napne plachta, na které je tato reklama umístěná. Jak ovšem výše psáno, je nutno ji umístit tam, kde je provoz. Tedy například k zastávkám městské hromadné dopravy, autobusovým či vlakovým nádražím či k obchodním domům. Další druh reklamy je pravý opak té velké. Ta je právě malá, ale počítá se s tím, že se dostane naprosto všude. To jsou ty reklamní předměty, placky, propisovací tužky, trička, kšiltovky, krabičky od sirek a další.

reklamní cedule

Ty nosí lidé s sebou nebo na sobě a reklama tak pronikne naprosto všude. Ocitne se třeba i polárního kruhu stejně jako někde pod rovníkem. Pokud jste dočetli až sem a máte zájem o jakoukoli reklamu jakéhokoli druhu, mohu vám doporučit společnost, která je naprostou jedničkou v této branži. Její zaměstnanci s vámi proberou naprosto všechno, klidně i od naprostého začátku, totiž návrhu, jak by měla vaše reklama vypadat. Tedy od grafického návrhu až po umístění. Nemusíte po této agentuře pátrat, stačí když kliknete na odkaz, jenž je umístěn v začátku článku.