Pokud člověk utratí za dovolenou velké peníze, je jasné, že doufá, že vše bude takové, jaké má být a že nenastanou nějaké problémy.
Jaké problémy máme na mysli? Tak například takové, že daný člověk nedostane takový servis, jaký si zaplatil nebo dostane zcela jiný pokoj, než měl mít i když si zaplatil za to nejluxusnější, co v daném hotelu mají apod.
Když dá člověk do něčeho hodně peněz, je jasné, že si bude přát ten největší luxus, který je možné danému člověku dopřát.
Je mnoho lidí, kteří jsou ochotni dát za dovolenou velké peníze, ale pokud daná dovolená není podle představ, může to dopadnout tak, že si budou lidé stěžovat a kromě toho budou požadovat vrácení svých peněz. Pokud se něco takového stane, hotelu to může velmi uškodit, protože je jasné, že daný člověk daný hotel rozhodně chválit nebude.
Žádný hotel nechce přijít o návštěvníky a tak je dost možné, že pokud si bude člověk stěžovat na recepci, bude se snažit daný hotel najít nějakou kompenzaci, aby člověk ze svého pobytu nebyl zklamaný a to už jen z toho důvodu, že za pobyt zaplatil opravdu velké peníze.
Je spousta hotelů, které se snaží udržet si co nejlepší hodnocení a pokud se objeví nějaký problém, který by mohl postavení hotelu ohrozit, vždy se najde někdo, kdo se pokusí udělat maximum proto, aby se daný problém vyřešil a problém se nedostal nikam dále, než k vedení daného hotelu.
Je to hodně o tom, na jaký hotel natrefíte. Určitě se najdou i takové, které neřeší, co si návštěvníci myslí a pokud se naskytne nějaký problém, nehledají žádné řešení, jak něco takového napravit. I to je přístup některých hotelů. Tyto hotely ale mívají jen velmi málo návštěvníků, protože nikdo nechce být ubytovaný někde, kde se ani neobtěžují najít nějaké řešení, pokud se vyskytne nějaký problém.
Hotel je potřeba vybírat pečlivě, protože jedině tak můžete být ubytovaní někde, kde se vám budou snažit vyhovět jak jen to půjde.